Jak nastavit automatické odpovědi v emailu

 

Webový přístup:

 

  1. Přihlásíte se do své emailové schránky na adrese https://kerio.indra-sebesta.cz
  2. V pravém horním rohu kliknete na název schránky
  3. V rozbalovacím menu kliknete na "Mimo kancelář"
  4. Zakliknete "Odesílat zprávy "Mimo kancelář"
  5. Zakliknete "Pouze v tomto období"
  6. Zvolíte časové rozmezí od kdy a do kdy budou zprávy automaticky zasílány
  7. Vložíte text který se bude odesílat
  8. Kliknete na uložit

 

  • Každému odesílateli bude automatická odpověď doručena pouze jedenkrát
  • V případě přihlášení do své schránky po dobu zasílání automatických odpovědí budete vyzváni k zachování nebo vypnutí automatických odpovědí

 

Outlook:

 

  1. V horní liště Outlooku se nachází karta "Kerio Connect"
  2. V kartě se nachází tlačítko "Mimo kancelář" klikněte na něj
  3. Zakliknete "Odesílat zprávy "Mimo kancelář"
  4. Zakliknete "Pouze v tomto období"
  5. Zvolíte časové rozmezí od kdy a do kdy budou zprávy automaticky zasílány
  6. Vložíte text který se bude odesílat
  7. Kliknete na "OK"

 

 

  • Pokud karta "Kerio connect" v horní liště není, je možné že Outlook daný doplněk zakázal, v tomto případě je nutné vejít do nastavení: "Soubor"

 

  • Každému odesílateli bude automatická odpověď doručena pouze jedenkrát